Soft Skills

— універсальні непрофесійні якості, які допомагають нам взаємодіяти між собою в команді незалежно від сфери діяльності. Для чого вони потрібні? Soft Skills допомагають швидше адаптуватися до змін на ринку праці та переорієнтуватися в разі втрати актуальності вашої сфери зайнятості.

  • комунікація
  • уміння адаптуватися 
  • бажання навчатися
  • навички тайм-менеджменту
  • уміння планувати 
  • емоційний інтелект
  • критичне мислення
  • креативність
  • стресостійкість
  • командна робота і багато іншого.

 

EQ (EI)

– це показник нашої здатності до спілкування, вміння усвідомлювати свої емоції та розуміти почуття інших людей. ЕQ вважається емоційним еквівалентом пізнавального інтелекту (IQ).

  •  ідентифікація та сприйняття емоцій
  • розуміння емоцій (усвідомлення емоцій, їх аналіз та встановлення зв'язків між ними)
  • управління емоціями (вміння підтримувати позитивний модус емоцій)
  • управління емоціями в стресових ситуаціях (самоконтроль, вибір продуктивних подолаючих стратегій поведінки)
  • самомотивація (здатність викликати та підтримувати емоції, які спонукають до діяльності)
  • соціальна емпатія (здатність до співпереживання емоційного стану іншої людини)
  • управління чужими емоціями (вміння впливати на емоційні стани інших)

 

 

 

Самоменеджмент

- це мистецтво саморозвитку особистості передбачає опанування навичками раціонального використання часу (одного з найцінніших ресурсів) та ефективної організації власної трудової діяльності.

Оволодіння практичними навичками щодо особистісного саморозвитку сприяє

  • економії часу,
  • уникненню стресових ситуацій,
  • формуванню навиків командної роботи,
  • створенню бажаного іміджу,
  • самоорганізації особистих цінностей,
  • підвищенню особистої ефективності.